węże podłączone do samochodu

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Postautor: _maroko.nine.one » 31 mar 2005, 17:54

Jacy wandale, rozwalili wóz strażacki(rys.2). No to widze, że w niemczech też mają problemy z utzrymaniem wozów strażackich, wodę muszą brać z chłonicy wozu...
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 31 mar 2005, 23:01

nie oto chodzi.... zrobili otwartą klapę.. A CO DO TEGO TO JAK SIE KTO BLIZEJ PRZYJZY TO DOSZŁO DO KATASTROFALNEGO BŁEDU W SKRYPCIE I OBRACAŁO SIE NADWOZIE MIAST TYLKO GNIAZDO WĘŻA !!! OBY TOSIE U NAS NIE POJAWIŁO !!! no i WIDZIAŁEM WOZY KTÓRE MAJĄ GNIAZDA Z PRZODU !!!! więc nie mów tak publicznie ;)

no i kiedy wreszcie ktoś zrobi mi ten wóz...

ps.
przykład cysterny
Obrazek
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: _maroko.nine.one » 01 kwie 2005, 11:14

Cysterna jest na bazie dźwigu thw(widać po kołach i kabinie).
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 01 kwie 2005, 21:08

a da sie zrobić cysterne jako NACZEPE ??? :P
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: _maroko.nine.one » 02 kwie 2005, 17:41

Gdyby się pobawić w skrypty, tak że pojazd miał by przegub to napewno.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 02 kwie 2005, 21:54

no bo u nas to cysterne JELCZ powozi ;) a zbiornik duuuzy bo az 20 tyś litrów jak nie lepiej..

coś wam powiem zmodyfikowałem nieco skrypt modu Schwendess
i co ciekawego... po umozliwieniu pojazdowi ruchu.. odłacza sie on od gniazd.. wisza sobie w powietrzu.. i uwaga po zmianie kierunku gniazda czyli wydaniu rozkazu ruszenia strazaka w inne miejsce.. jeszcze 2 gniazda zostaja i w afekcie mozemy podłaczyc 4 weze do 2 stanowisk :P a i pojazd sie przemieszcza a gniazda stoja.. po odpięciu węży mozna je normalnie zamknąć.. wszystkie 4 i pojazd znów wraca do stanu poprzedniego ;) ciekawe co :D:D
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: _maroko.nine.one » 04 kwie 2005, 10:34

Sprytne, ale takich udogodnień w straży chyba nie macie...
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 04 kwie 2005, 13:12

sztucka wirtualna ale niestety tak nie ma.. mamy tylko statyczne stanowiska chłodno-gaśnicze czyli działka które stawiamy na ziemi nacelowujemy i samo leci ;p mozna by pomyslec o czymś takim... strazak rozwija waz, stawia stanowisko, i idzie dalej..
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

Postautor: autor » 05 kwie 2005, 12:33

Takie armatki to czasem mi życie uratowały, więc odwdzięcze im się i zrobię postaram się zrobić model armatki
Tylko głupcy pytają dwa razy. Zapraszam na moje forum
Awatar użytkownika
autor
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 29 sty 2005, 20:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: _maroko.nine.one » 05 kwie 2005, 16:59

Teraz trzeba kogoś do zrobienia skryptu, ale żeby przypadkiem po skończeniu gaszenia jednego obiektu nie przestawały go lać i zacząć gasić innego(nawet samo zaprzestanie lania po ugaszeniu ognie, będzie błędem.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: Strażak Sam » 05 kwie 2005, 17:16

te armatki to zbawienie... i maja lac wode do momentu zaprzestania podawania przez strazaka wody do nich lub wyłaczenia ich.. no i pamietajcie one CICHO BURCZĄ JAK LEJĄ WODĘ BO DZIAŁA SILNIK I SZUMIĄ JAK LECI WODA :D
Ratownik GSP
st.mar.zaw.
"Co cię nie zabije to cię wzmocni, lecz mierz siły na zamiary a nigdy odwrotnie..."
WB7 Units FAN
Awatar użytkownika
Strażak Sam
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 527
Rejestracja: 07 lis 2004, 17:08
Lokalizacja: Ełk

POMOCY

Postautor: Genocide » 27 maja 2005, 17:30

Hey ludzie HELP!W tym temacie jakis fajny koleś umieścil skrypt do Emergency 3 dodajacy mozliwosc podlaczania do wozow strazackich wezy.Ale powiedzcie mi gdzie tye skrypt mam wrzucicHELP! jAk cos to piszcie tu lub na mail rkiedo@interia.pl .Z gory THX!
Genocide
 

Postautor: bercik » 28 maja 2005, 14:05

skrypt wrucasz do katalogu skryptow akcji (/Data/Scripts/Game/Command) pod nazwa InstallWaterTender.script dodajesz umietnosc uzycia tego skryptu strazakowi (w pliku prototypu) i powinno dzialac (nie wiem na pewno bo nie mam jeszcze EM3 i nie testowalem) ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: sebacyw » 31 gru 2005, 13:13

gdzie i w jaki folder trzeba wkleić te scrypty??
Moje zdjecia lotnicze na
Photo-EPBY
Jp.net
>
My gg->9549624
Awatar użytkownika
sebacyw
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 784
Rejestracja: 30 gru 2005, 14:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 5

Postautor: _maroko.nine.one » 31 gru 2005, 17:36

bercik pisze:skrypt wrucasz do katalogu skryptow akcji (/Data/Scripts/Game/Command) pod nazwa InstallWaterTender.script dodajesz umietnosc uzycia tego skryptu strazakowi (w pliku prototypu) i powinno dzialac (nie wiem na pewno bo nie mam jeszcze EM3 i nie testowalem) ...


Czy ty jesteś totalnym idiotą (jagby co nie chce cię obroazić)? Może poprostu jesteś niewidomy. Jeśli tak to weź poproś kogoś widzącego, żeby to ci przeczytał.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron