Development Demo Mod

Wszystko co dotyczy modów do Emergency 3, w tym naszego - polskiego moda. :)

Development Demo Mod

Postautor: bercik » 13 lis 2005, 15:12

Opublikowalem wlasnie wersje 0.1 mojego (mini) modu - "Development Demo Mod"

Jest to demonstracyjny mod prezentujący nowe funkcjonalności - nowy system pożarów, nowy system zabezpieczeń i inne. Implementuje on czesc z nowych funkcjonalnosci planowanych dl PL-Moda ( http://emergency.gry-online.pl/forum/vi ... .php?t=559 ), ktore docelowo maja zostac do niego przeniesione oraz troche innych pomyslow.

Aktualna wersja (0.1) zawiera:
* liczony koszt misji (bez ograniczonego z góry budżetu) i dostępne wszystkie pojazdy w każdej misji
* pojazd kontroli misji umożliwiający m.in. regulację prędkości gry (coś ala aktywna pauza); docelowo powinno być to podpięte do interfejsu gry ...
* leczenie przez ratowników medycznych i pobieranie torby medycznej (tylko skrtypty)
* wchodzenie z podłączonym wężem do budynków
* sterowanie światłami i syreną w pojazdach
* podłączanie węży do samochodów oraz podłączanie wozów strażackich do hydrantów

Mod do pobrania: http://technika.newworld.n17.waw.pl/gry ... od/ddm.zip

Wiecej szczegolow w pliku readme ... Zapraszam do testowania i wyrazania swojej opinii ....
Ostatnio zmieniony 05 gru 2005, 22:45 przez bercik, łącznie zmieniany 1 raz
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: Radek_1 » 13 lis 2005, 17:10

Jako iż nie mam Emergency 3 jeszcze, nie mogę przetestować modu (bardzo mi się podoba oznaczenie wersji - 0.1:P ). Z opisu zawartego tutaj i w pliku Readme mogę wywnioskować, że prezentuje się on bardzo dobrze. Mam nadzieję, że plany i założenia do kolejnych wersji będą udane, bo zapowiada się naprawde świetnie. Plik zostanie umieszczony w download :)

Btw. Byłoby świetnie gdybyś napisał jakiś mały poradnik na temat tworzenia prostych skryptów, na których inni mogli by się wzorować. :)
Master
Of
Discussion

Prosimy używać przycisku do raportowania postów - to ułatwi pracę moderatorom i oszczędzi nie potrzebnych kłótni.
Awatar użytkownika
Radek_1
Generał brygadier
Generał brygadier
 
Posty: 1438
Rejestracja: 07 lis 2003, 23:42
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 29

Postautor: bercik » 13 lis 2005, 17:19

Radek_1 pisze:Btw. Byłoby świetnie gdybyś napisał jakiś mały poradnik na temat tworzenia prostych skryptów, na których inni mogli by się wzorować. :)


postaram sie cos napisac (w pierwszej kolejnosci o tworzeniu skryptow misji - bo to prostrze) ... ale glownym problemem jest to ze sam pisze te skrypty w zasadzie metoda prob i bledow :) bo jedyne co jest to niepelna dokumentacja w wersji DE :(
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

CZEŚĆ WSZYSTKIM

Postautor: GRZEHO » 13 lis 2005, 18:32

Świetny mod chociaż z początku to nie wiedziałem co robić a tak wogóle to mam 2 pytanka
1 jak mozna kontrolować syreny?????????
2 jak mozna podłączać wóz do hydrantu ????????
Tak ogólnie to przydały by się nowe pojazdy
Awatar użytkownika
GRZEHO
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 810
Rejestracja: 30 sie 2005, 17:16
Lokalizacja: BIELSKO BIAŁA. . . . . . .
Użytkownik zbanowany

Postautor: krisusil » 13 lis 2005, 22:10

Jak to zainstalować??????????????? :oops: :oops:
krisusil
 

Postautor: Gość » 13 lis 2005, 22:49

Pliska jak to siewgrywa i syreny kontroluje pliska ????? :oops: :oops:
Gość
 

Postautor: Radek_1 » 14 lis 2005, 00:37

GRZECHO pisze:Tak ogólnie to przydały by się nowe pojazdy

Jest to mod ukazukący pare funkcji które będą zawarte w Pl-Modzie.
Pojazdy ani nie są tu uwzględnione.
Master
Of
Discussion

Prosimy używać przycisku do raportowania postów - to ułatwi pracę moderatorom i oszczędzi nie potrzebnych kłótni.
Awatar użytkownika
Radek_1
Generał brygadier
Generał brygadier
 
Posty: 1438
Rejestracja: 07 lis 2003, 23:42
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 29

Postautor: bercik » 16 lis 2005, 01:40

instalacja - nalezy rozpakowac archiwum i uzyskany katalog ddm umiescic w podkatalogu Mods katalogu gry

kontrolowanie syren i swiatel dostepne jest tylko w furgonetce policyjnej (z pod prawego kliku - nie ma jeszcze ikonek ...)

podlaczenie wozu strazackiego do hydrantu - wyslac nalezy woz gasniczy (z armatka) z pod prawego kliku bedzie opcja zainstalowania (udostepnienia) koncowek dla wezy (sa dwie jedna zwykla jedna do polaczenia z hydrantem), nastepnie strazakowi majacemu waz kazemy podpiac sie do hydrantu i nastepnie do samochodu ...
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

ddm -misje

Postautor: MAti » 17 sty 2006, 16:53

czy w opublikowanej wersji demonstracyjnej polskiego moda może grać w kampanie?
MAti
 

Postautor: _maroko.nine.one » 17 sty 2006, 17:41

Można.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Postautor: mati » 17 sty 2006, 18:53

to czemu nie mogę trzeba coś skopiować czy co?
mati
 

Postautor: bercik » 17 sty 2006, 20:55

po pierwsze DDM != wersja demonstracyjna modu PL
po drugie kampania zachowuje sie momentmi dziwnie ...ale grac mozna
po trzecie "nie mozesz" to znaczy co sie dzieje ?
"God, root, what is difference?"

Zapraszam do odwiedzenia mojego serwisu WWW poświęconego szeroko rozumianej "komputerologii" - http://www.opcode.eu.org/ - tam również więcej informacji o mnie.
Awatar użytkownika
bercik
Nadbrygadier
Nadbrygadier
 
Posty: 675
Rejestracja: 11 lis 2003, 20:41
Pochwały: 15

Postautor: PPP:P » 17 sty 2006, 21:28

Skąd można ściągnąć wersje demo tego polskiego moda??
PPP:P
 

Postautor: PPP:P » 17 sty 2006, 23:03

już znalazłem :D ale efektów w tym raczej żadnych nie widze
PPP:P
 

Postautor: _maroko.nine.one » 17 sty 2006, 23:50

To wzasadzie nie jest demo modu, tylko kilka skryptów, które użyjemy w prawdziwym modzie pl.
Mów mi maroko, nie Maroko.

25 osób na mojej liście zablokowanych na gg. Chcesz być następny? Pisz do mnie jakieś głupoty.

"Abyśmy nigdy nie zapukali do Twych drzwi" - SPAT
Awatar użytkownika
_maroko.nine.one
Kapitan
Kapitan
 
Posty: 1553
Rejestracja: 04 wrz 2004, 20:38
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5

Następna

Wróć do Mody

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość