Czy warto kupować emergency 2012

Rozmowy dotyczące piątej części gry, Emergency 2012.

Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: kristofer998 » 11 lut 2012, 01:12

Witam wszystkich pytanie do użytkowników Emergency 2012 czy są w niej jakieś ciekawsze zmiany na leprze i czy są już jakieś mody do tej części gry dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
kristofer998
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 lut 2010, 22:51
Lokalizacja: Łasin
Pochwały: 1

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: gagar » 11 lut 2012, 10:14

Modów nie ma i raczej nie będzie bo gra nie ma możliwości dodania moda. Samą grę kupiłem ale to stracone pieniądze jak dla mnie to badziewie, a kampania to porażka. Ale jak chcesz to możesz kupić bo ja przed kupnem wiedziałem, że to lipa będzie i kupiłem żeby samemu zobaczyć :)
Polak jak se chce to se kurde potrafi.
gagar
Młodszy kapitan
Młodszy kapitan
 
Posty: 2330
Rejestracja: 03 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: Nowogard
Pochwały: 95

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: dawbronto » 11 lut 2012, 11:06

Nie polecam. Ciekawe czy bedzie kolejna czesc :D
Witam mam do sprzedania playstation 2 przerobiona z 10 grami, padem, kablami itd w bardzo dobrym stanie, wiec jak ktos jest zainteresowany prosze o kontak na pw.Cena 300zł.
dawbronto
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 13 paź 2011, 20:19
Lokalizacja: Andrespol
Pochwały: 10

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: kristofer998 » 18 lut 2012, 13:30

Myślałem że pójdą w kierunku rozbudowy tej gry a to naprawdę lipa szkoda
Awatar użytkownika
kristofer998
Starszy sekcyjny
Starszy sekcyjny
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 lut 2010, 22:51
Lokalizacja: Łasin
Pochwały: 1

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: igla2008 » 20 lut 2012, 14:39

Właśnie zakończyłem grać w Em 2012.. Gra jest tragiczna samochody jakieś takie niepodobne, misje beznadziejnie łatwe no i ta grafika z Em 4.. Nic się nie zmieniło pieniądze wydane w błoto i jeszcze brak modów.. A z zapowiedzi wynikało że będzie tak pięknie :? :?
igla2008
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 45
Rejestracja: 22 maja 2009, 09:29

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: HatorEM » 25 lut 2012, 21:37

Bo Em2012 nastawiona jest na "dzieciarnię", a nie na fana prawdziwego "Emergency". Z tego powodu nie słabną prace nad modami od Em4.
Kupować nie ma po co. Lepiej poczekać na następną odsłonę z edytorem. Nie wiadomo niestety, kiedy się ma pojawić.
Awatar użytkownika
HatorEM
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1380
Rejestracja: 11 kwie 2009, 21:47
Lokalizacja: Karton Mod :D
Pochwały: 48

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: dawbronto » 28 lut 2012, 19:33

Czy wgl sie pojawi :D
Witam mam do sprzedania playstation 2 przerobiona z 10 grami, padem, kablami itd w bardzo dobrym stanie, wiec jak ktos jest zainteresowany prosze o kontak na pw.Cena 300zł.
dawbronto
Młodszy aspirant
Młodszy aspirant
 
Posty: 217
Rejestracja: 13 paź 2011, 20:19
Lokalizacja: Andrespol
Pochwały: 10

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: fireman » 05 mar 2012, 21:54

dawbronto pisze:Nie polecam. Ciekawe czy bedzie kolejna czesc :D

Z nowym twórcą gry to wolę nie wiedzieć :roll:
GG:13334577
:)
fireman
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 1157
Rejestracja: 27 sie 2007, 09:19
Lokalizacja: Legnica
Pochwały: 45

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: koalas11231 » 07 cze 2012, 13:23

Pobierz DEMO, pooglądaj filmy na YouTube. Ja nie polecam, GORZEJ BYĆ NIE MOGŁO.
koalas11231
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 656
Rejestracja: 09 kwie 2012, 07:18
Lokalizacja: WROCŁAW
Pochwały: 15

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: Sequence » 07 cze 2012, 19:15

No rzeczywiście, co to za trudność jak wszystkie potrzebne jednostki masz na miejscu i automatycznie ci nowe przyjeżdżają jak zabraknie. Nie opłaca się kupować tego bzdetu bo masz tylko 12 misji i mało jednostek a twoje możliwości są ograniczone, nie to co w EM4.

Nie polecam
"A jeśli ko­mu dro­ga ot­warta do nieba, Tym co służą Oj­czyźnie."
Awatar użytkownika
Sequence
Młodszy ogniomistrz
Młodszy ogniomistrz
 
Posty: 47
Rejestracja: 03 cze 2012, 15:24
Pochwały: 4

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: COMMANDER » 11 cze 2012, 11:41

Jedyne co jest fajne to swobodna gra, i nowe zdarzenia.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Użytkownik zbanowany
Pochwały: 135

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: koalas11231 » 12 cze 2012, 15:05

COMMANDER pisze:Jedyne co jest fajne to swobodna gra, i nowe zdarzenia.

Ale w swobodnej grze i tak nie możesz wysyłać własnych jednostek :/
koalas11231
Starszy aspirant
Starszy aspirant
 
Posty: 656
Rejestracja: 09 kwie 2012, 07:18
Lokalizacja: WROCŁAW
Pochwały: 15

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: COMMANDER » 13 cze 2012, 11:26

Jak to nie ? Jasne że możesz tak samo jak w Em 3 czy Em 4.
Żywa Legenda Tego Forum
Awatar użytkownika
COMMANDER
Aspirant sztabowy
Aspirant sztabowy
 
Posty: 3208
Rejestracja: 08 mar 2007, 20:47
Lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
Użytkownik zbanowany
Pochwały: 135

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: agnes8190 » 21 cze 2012, 15:21

A ile w ogóle sobie cenią za grę?
agnes8190
Starszy strażak
Starszy strażak
 
Posty: 3
Rejestracja: 21 cze 2012, 11:31

Re: Czy warto kupować emergency 2012

Postautor: Chris1231 » 21 cze 2012, 16:52

Srednio. gra jest slaba owiele lepsza em4. i to jest ich najlepszy produkt.
Chris1231
Aspirant
Aspirant
 
Posty: 301
Rejestracja: 09 sie 2011, 18:59
Pochwały: 16

Następna

Wróć do Emergency 2012

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron