Mody - Główna ->
[ Strona główna ] [ Login ] [ Szukaj ]


Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/emergency/www/mody/source/view.php on line 453
Ojej
Name
Description
Rating ( głosów )


LoginOceń


Komentarze
OSP KSRG Brzeg Dolny Hej. Chciałem się spytać czy ten PLMod chodzi w demie gry? I jeżeli ktoś ma link do pełnej wersji gry Emergency4 to niech mi poda(jeżeli może)na GG: 5462126 , lub Email: stasiek2012@wp.pl .
Proszę o POMOC!!!
Ocena: 5
kiedy wyjdzie pl mod kiedy wyjdzie pl mod v.1.0 ? kurwa juz czekam pol roku a z modem gowno mamy 2010 rok i modu nie ma


ale i tak wierze ze bedzie trzymam kciuki

pozdro
Ocena: 5
ANONIM w pełnej wersji moglibyście dodać śmigłowce Lpr , policyjny VW CRAFTER POGOTOWIE
Ocena: 4
Piotr Jeżeli mówi się że mod wyjdzie to ma wyjść! Nie rozumiem czegoś takiego czy oni myślą że mają do czynienia tylko z dziećmi przecież wiele ludzi czeka na tego moda a takie przekładanie gra bardzo na nerwach!!!
Ocena: 0
Twórcy pl moda są naprawde niesumienni. Mod miał wyjść do końca roku!!! No i co mamy rok 2010 niedługo jakiś id...a z pl mod team napisze że mod wyjdzie na pewno pod koniec tego roku 2010.
Widać że nie zależy im na graczach. Wersja beta była do dupy wszystkie pojazdy personel były z błędami bez wyjątku. Więc po co zabierają się za pełną wersję z koro nie radzą sobie z wersją beta. Nie rozumiem ich. Co to jest za team kóry sam sobie zaprzecza że nie ma swojego forum jak ma wejdźcie sobie na http://www.plmod.pun.pl/
Ocena: 1
jacek!32 doceniamy wasze starania ,aby pl mod1.0 był wspaniały wierzymy że go zrobiliście bo już sie dużo stron opublikowało ze zdjęciami .MAMY wielką prośbę do was aby mod pl1.0 wyszedł dziś albo w przeciągu 2 dni < >
Ocena: 5
Dawid No i co godz. 1:08 PL Moda jak niebyło tak niema tyle czasu no i co nic powini przynajmiej jakieś screny dać ile już zrobili no i najwarzniejsze czy wogule zaczeli go robić aha i wszystkiego najlepszego na ten nowy rok
Ocena: 5
Kubon I co mija 2009 rok a moda jak nie było tak nie ma. Udzielaliście już wywiadu i dawaliście już konkretny termin, liczcie się z tym że zachowaliście cie jak dzieciaki. Mówimy o poważnych sprawach... Tysiące polaków czakało z niecierpliwością na ich ojczystego moda. Zamiast chlać na święta powinniście podzielić sie opłatkiem troche pogadać i zrobić chociaż trzy procent moda i wrócić do grona rodziny. Do jasnej cholery, wszyscy się wkur... z powodu braku PL moda. Dlaczego amerykanie mają szeroko rozubdowanego moda a my musimy czekać na marne pare pojazdów, które widzimy na codzień na ulicach. Mało tego u amerykanów trzeba poracować nad wszystkimi detalami takimi jak : Kilkaziesiąt różnych światełek na każdym z pojazdów, dodatkowe komendy nad którymi terz trzeba troche4 posiedzieć... No kur... mać dlaczego sie nie zepniecie i nie zrobicie tego pierdolon... moda i dacie szczęście milionom ludzi. ( Nie śpie po ncach przez waszego cholernego moda.
Ocena: 0
Grm0o2 I co? Na mod czeka pełno osób. Wielu się niecierpliwi. Ja też. Czekałem na mod długo, bardzo długo, ale jednak zachodzi mnie podejrzenie że polish team nas okłamuje, ponieważ jak doczytałem się ze strony z wywiadem z jednym z jego twórców:
"
E: Wielu graczy czeka z niecierpliwością na wydanie moda, czy jesteś w stanie określić datę wydania?

R: Jak większość pewnie zauważyła - termin premiery nam się nieco wydłużył. Trudno jest podać konkretną datę, ponieważ nigdy do końca nie wiadomo jak przebiegną fazy tzw końcowego szlifu i testowania. Jednak z tego miejsca pragnę zapewnić, że jeszcze w tym roku PL Mod ujrzy światło dzienne."
Jest 19:07 31.12.2009 a informacji o modzie jak nie było, tak nie ma.
Panowie programiści piszą że narazie jest tam kilkadziesiąt jednostek w owym wywiadzie, wywiad powstał 6.11.2009...
Odnoszę niemiłe wrażenie że programiści grają już u siebie na modzie, jedynie "poprawiając" pewne błedy i "testując" "niedokończony" mod. Nie ukrywam, jestem zawiedziony. Trudno, czekałem cierpliwie do OFICJALNEJ daty premiery - mod się nie ukazał. Ile jeszcze mam czekać? Kiedy podacie TRZECI termin ukazania się moda a potem może i czwarty?!? Proszę aby ktoś z twórców wypowiedział się na temat ich "dziecka"!
Powiedźcie: Co robicie przez ten czas, gdy my sprawdzamy kilka a czasami i kilkanaście razy dziennie stronkę emergency.gry-online.pl, która mam wpisanę na stronę szybkiego wybierania (Opera 10.0). Może nie wiecie, ale każdy kto ma Emergency i kogo spytałem słyszał o PL-Modzie i deklarował się że ściągnie go najszybciej jak znajdzie link - link do wersji 1.0. Jeśli chcecie nas czymś zaskoczyć - fajnie. Uważam jednak że moglibyście dotrzymać terminu, a jedynie wydać poprawki w wersji 1.1 (lub 1.2).


Szczęśliwego Nowego Roku!
Ocena: 0
kokpk Wchodżcie na forum o modzie http://www.plmod.pun.pl/
Ocena: 1
roman No PL MOD TEAM obiecał że do końca roku zrobiom moda. CIEKAWE CZY SIĘ WYROBIOM MAJĄ JESZCZE TYLKO DOBE.
Ocena: 1
andrzej Kolo nie ściemniaj z takimi błędami na pewno nie zrobisz tego swojego modu!! Robienie jednego auta zajęło by ci 1 rok. JAK JUŻ COŚ PISZESZ TO LEPIEJ SIĘ ZASTANÓW CO PISZERZ!!!
Ocena: 1
MIKI Serio to ja też nie wierze im w to że kiedyś ten mod wyjdzie masz racje to jedna wielka ściema no to nic czekamy więc na poland modification
Ocena: 5
PL MOD to ściema pl moda nie ma ja wraz moimi kumplami zaczeli my prace nad pl modem bo oni kłamiom gdzieś pod koniec stycznia dam wam link z pl modem a własciwie to on sie bedzie nazywał ...poland modification...
Ocena: 5
olek Mod ma wyjść do końca tego roku ciekawe czy im sie uda jeśli nie to trudno, ja i tak trzymam kciuki za PL MOD TEAM. To co piszą to same brednie.
Ocena: 1
adi Koleś jesteś żałosny!! PL MOD TEAM to GÓ..O
Ocena: 1
Rudy529 PL MOD na pewno wyjdzie.Zapowiadano na koniec 2009 roku,więc wytrzymajcie.Szacun dla PL MOD TEAM za wytrwałość.
Ocena: 5
tomalapt No wkońcu ktoś sie porządnie wypowiada o tym niby polskim teamie.
Ocena: 1
Adi Ludzie nie zaprzątajcie sobie głowy tym modem przecież wiadomo że on i tak nie wyjdzie. PL MOD 1.0 DNO
Ocena: 1
LUDZIE!! Niedługo wyjdzie EMERGENCY 5 a pl moda v1.0 nie będzie. Poco pl mod team robi pełnom wersje jak i tak sobie z nią nie radzi. Mogli by lepiej wydać kolejną wersję bety.
Ocena: 1
Achilles7454472 To kiedy będzie???
Ocena: 0
domcio:) juz kolejna wersja moda los angeles wyszla 2.0 a plmoda jak nie bylo tak nie ma
Ocena: 5
kuba Jest po 20 a moda nie ma
Ocena: 0
Okoń_94 Siemka wszystkim i wesołych Świąt.
Nie dawno zainstalowałem tego moda i powiem wam, że jest on trochę nie dopracowany. przynajmniej takie jest moje zdanie, ale nie wiem ja inni.

Pozdrawiam wszystkich.
Ocena: 4
strazak998 coś mi ta sprawa z PL-Modem śmierdzi jest już 40 min. po 6 i nadal nie ma MODA !!!!!!!!!
Ocena: 0
M@ti POLAND Bo musisz instalować mod ModInstaller'em
Ocena: 0
Buczo Mam problem z instalacją tego moda. Ściągałem go już z dwóch miejsc i za każdym razem wyskakuje mi informacja "This package is corrupted" przy próbie instalacji modman'em. Ktoś wie jak sobie z tym poradzić. Moja wersja Emergency to 1.3-f w polskiej wersji językowej
Ocena: 0
M@ti POLAND No co jest z tą pełną wersją?? Podobno ma wyjść do końca roku. I poda mi ktoś ten kontakt do twórców moda?? Mam sprawę z nim związaną!!!
Ocena: 0
Opowieść! Dnia 10.11.09 doszło do wypadku samochodowego.
Kierujący pojazdem audi jechał 90 km/h na zakręcie skręcił i wykierował ale, na inny pas ruchu i zderzył się czołowo z kierującym pojazdem marki golf. Kierujący pojazdem marki audi był w ciężkim stanie. Kierującego marki audi przetransportowano specjalną karetką szybkiego transportu. Kierującego marki golf zabrano zwykłą karetką. Miał małe obrażenia.Kierujący audi jest w szpitalu w krytycznym 41%. Kierujący golfem jest w stanie stabilnym ma 96%.

Napiszcie ocenę w komentarzu PLZ.

Robiłem to na szybko.Więc jak gdzieś zrobiłem błędy to sorry.
Ocena: 0
Emergency 4 (PL) To chyba najlepszy mod!
Ocena: 5
Patrykz94 może mi ktoś wysłać tego moda(w folderze) na emaila?
zawpat@googlemail.com
mam zrombanom wersje gry i mi mod installer nie działa.
mod po zainstalowaniu jest w folderze
.../Emergency 4/mods/pl mod
a wiec caly folder pl mod.
z góry dzięki.
Ocena: 5
ReZo speed60 nie musisz go opisywac jakie ma ubranie jakim autem i ze to jest specjalny wystarczy ze jezdzi skoda i wiadomo ze to jest komisarz a co do moda to sie nie moge doczekac full wersji
Ocena: 5
Speed60 Co do modu fajny. Tylko niektóre wady. Jak aresztuje gościa tym specjalnym co jeździ skodą ten bez munduru i brązowa kurtka to nie moge go wsadzić do auta swojego i innego chodziarz mają miejsce musze goscia odkluczyć i innym policjantem go aresztować 2 rzecz tak samo z strażą miejską

czekam na pełną wersje modu
Ocena: 4
Speed60 Juz działa dzięki
Ocena: 5
domin:) sprobuj od instalować ten mod i jeszcze raz za instaluj moze to cos pomoze ? a jak nie to to od instaluj gra i jeszcze raz zainstaluj
Ocena: 5
Speed60 Mam problem. Zainstalowałem go przez mod instalarera wszystko OK było napisane i jak wlączam gre modyfikacje to widze tylko oryginał. Włączyłem gre na oryginale myśląc, że może są podmienione patrze a tu zwykłe pojazdy!! Pomocy!
Ocena: 5
koko Jest jedno słowo które pasuje do tego moda > SUPER !!!!
Ocena: 5
karabin2034edcxdsdsa a gdzie jest fiat panda, przewodnik z psem i ubranie gazownika?????????
ALE MOD SUPER POLECAM ALE BRAKUJE TYCH WOZÓW I TYLE
Ocena: 5
gagar 2 pojazdy obok armatki wodnej po obu jej stronach i 3 woź w I rzędzie od strony pojazdu energetyki
Ocena: 0
gagar a dlaczego tu są 3 pojazdy których niema w modzie ??
Ocena: 5
glut fajny fajny modżik
Ocena: 5
garek czy jest dżip policyjny bo chyba ja nie mam pomocy
Ocena: 2
lukasz32512 SUPER MOD TERAZ CZEKAM NA WERSJĘ 1.0 PODOBNO MA WYJSC JUZ NIE DŁUGO CZEKAM Z NIECERPLIWOSCIĄ DAJE 5/5
Ocena: 5
gagar super mod ;]
Ocena: 5
Jaracz Pare błędów poważnych błędów np: Nie da się policją kryminalną wsadzic do radiowozów, to samo stras miejska. Oby w nowej wersji było dobrze
Ocena: 3
M@ti POLAND Hej. Szukam kontaktu z twórcami tego moda. Najlepiej numer gg.
Ocena: 0
Dexter super modzik ciekawe kiedy wijdzie kolejny pl mod
Ocena: 5
M@ti POLAND Ogólnie mod jest ok. Tylko jak biorę wóz strażacki z pompą to mi się cała gra wyłącza. Kiedy będzie full wersja tego moda? Bardzo na nią czekam. Fajnie by było żeby została udostępniona jeszcze w wakacje. Daje 4.
Ocena: 4
+and- Te 3 wozy strazackie na samej górze po lewej To one zostaly skopiowane z Fire Department 3 identyczne kabiny maja i 1 pojazd calkowicie skopiowny a tak pozatym to fajne policje i armatka policyjna
Ocena: 0
maciulek Mogło by być w wypostarzeniu dostęp do motopompy
Ocena: 5
maciulek Mod jest super czekam z niecierpliwością na pełną wersję Modyfikacji. Kiedy będzie można pobrać Pl Mod Full ???
Ocena: 5
alek emergency pl mod jest super sygnały są super a samochody to też są fajne wogule cała gra jest super
Ocena: 5
No mod jest fajny tylko mam kilka pytań np.jak gasi się światła te na niebiesko co mrygają,gdzie i w jakim wozie jest pies policyjny.zkoda że w tym modzie nie ma helikopterów strażackich,medycznych,policyjnych.I żeby były nowe pojazdy co jeżdżą po ulicach I NOWE MISJE.PROSZE ZROBCIE GO JAKO NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH I NAJLEPSZE POJAZDY.I OPCJE PATROLOWANIA I OPCJE GASZENIA SWIATEL PRZEKIEROWYWUJACYCH.DZIEKUJE.1952471-Moje gg pisać jak chcecie.
Ocena: 1
ja zamiast aut mam jakieś kartony
Ocena: 1
to znowu ja piter...iksDe Jezeli chcecie kupic jakies wozy to sprzedajcie np. woz strazacki zarmatka wodna ktorej nie moze uzywac, bo ja poswiecam 10-15 min na porzadki w pojazdach i sprzedaje te ktore uwazam ze sa niepotrzebne i jak juz zejdzie 33 (zazwyczaj tyle schodzi to dokupuje potrzebne furki :]
Ocena: 5
piiiter Bdg Szemka.Mod zarabisty.Ma tylko trzy - (jak na wersje beta malo)
1.Jest kilka wersji jednego wozu co jest zbedne
2.2 (chyba) wozy gasnicze z armatka nie moga jej uzywac
3.Niektore pojazdy maja zrabane swiatla.np. wlaczam dodatkowe oswietlenie w jakims w. strazackim i ono nie cwieci od wozu tylko z przodu na woz i tak jest w kilku pojazdach.
Plusow nie chce mi sie wymieniac :]

Wszystko bylo ok dopuki nie odinstalowalem emergency i moda i ponownie nie pobralem moda i zains. gry a teraz...
HLLLPPP!

WSZYSTKO OK ALE JAK WLACZAM MISJE ZE STACJA POLARNA TO MI SIE GRA WYLACZA!!!

KTO ZANA ROZWIAZANIE LUB MA PROPOZYJCJE ROZWIAZANIA PROSZE PISAC W KOMENTACH DO TEGO MODA!!

Z GORY THX.

i ocena>>>5<<<

PoZdRo...

Ocena: 5
jest tam też straz miejska inspekcja tranportu drogowego

Ocena: 5
Dajanek Zróbcie GLBA Sh i jakies GCBM
Ocena: 5
asasa Pogotowie energetyczne i gazowe jest po to żeby wysłać któreś z nich do uszkodzonej sygnalizacji świetlnej lub szlabanów (wiem ze pogotowie gazowe nie mam nic do uszkodzeń związanych z naprawa sygnalizacji świetlnej ale zrobili taki pojazd i jest )
Ocena: 5
rulek a poco jest pogotowie gazowe i energetyczne
Ocena: 5
aaaaaaaaaaa fajny mod tylko kiedy bendzie full versia
Ocena: 5
Florian W następnym modzie zróbcie oddzielne remizy , pogotowia ratunkowe i posterunki policji
Ocena: 5
special agent Mod fajny lecz niektóre jednostki które są na zdjęciu nie ma ich w grze.

Ocena: 5
Adam Ja często gram w tego oda ale nie mogę się w niego nagrać.Zawiesza mi się czasem nie można nic robić tymi pojazdami i personelem tak JAK KOLEGA PONIŻEJ.Bardzo jest nie dopracowany.Iveco Magirus mi nie CHCE Wjeżdzać do bazy i to jest głupie karetki jeżdzą gdzie chcą a nie do chorego.MOŻE DLA TEGO ŻE MAM ZRABANEGO WINDOWSA 98!!!!!JAK KTOS MA TAKIE PROBLEMY TO NIECH PISZE NA MOJ NUMER 1952471.DZIEKUJE!!!!!!A I PRZYłUZCIE SIE DO PELNEJ WERSJI TEGO MODA.

Ocena: 1
Łukasz No mod jest fajny tylko mam kilka pytań np.jak gasi się światła te na niebiesko co mrygają,gdzie i w jakim wozie jest pies policyjny.zkoda że w tym modzie nie ma helikopterów strażackich,medycznych,policyjnych.I żeby były nowe pojazdy co jeżdżą po ulicach I NOWE MISJE.PROSZE ZROBCIE GO JAKO NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH I NAJLEPSZE POJAZDY.I OPCJE PATROLOWANIA I OPCJE GASZENIA SWIATEL PRZEKIEROWYWUJACYCH.DZIEKUJE.1952471-Moja gg pisać jak chcecie.
Ocena: 3
Fryt Czemu do cholery mam przezroczysty personel ?!
Ocena: 0
ashhhh Zrozumcie w końcu to ze to jest wersja BETA!! Tego oto modu i normalne ze nie ma dużo rzeczy poczekajcie aż wyjdzie pełna wersja modu to się przekonacie ze będzie to jeden z lepszych modów możliwe ze nawet lepszy od LA Modu
Ocena: 5
MaciexXx Mam problem w jakim pojeżdzie jest pies policyjny??
Ocena: 5
MaciexXx Potwierdzam brzydało by się to
Ocena: 5
W tym modzie nie ma opcji patrolowania Policji.
Ocena: 2
Wierzbak Moim zdaniem mod jest fajny, ale niema helikoptera policyjnego i helikoptera służb medycznych. Zróbcie nowego moda z nowymi radiowozami policyjnymi i antyterrorystami oraz dodajcie helikoptery. Jeżeli sie da to zróbcie równierz mape(np. Warszawy)i nowe misje. OCENA 4
Ocena: 4
MaciexXx Ej to nie jest prawdziwy link to strona jakiegoś menela gdzie jest ten prawdziwy link??
Ocena: 5
rrrr na moim kompie naema tych 2 t5 fiata pandy i poldka strzay
Ocena: 2
czyszczenie 6+ teraz robic następny ! z nową policją hehe xdd pozdro 600 (:-]
Ocena: 5
Adam Mi bez zednego problemu chodi wszystko jest ok
Ocena: 0
emergency4_carbon MÓJ BLASZAK SPEŁNIA WYMAGANIA.

ja mam Win.XP
Ocena: 2
Domin:) Nie wiem co wy macie za komputery ja gram w tego moda od samego poczatku jak wyszedl i zadnych problemow nie mam wszystko dziala jak powinno... nie wiem moze odinstalujcie gre i jeszcze raz zainstaluj moze to pomoze a ze masz widowsa 98 to nie powinno przeszkadzac
Ocena: 5
Łukasz Ja często gram w tego oda ale nie mogę się w niego nagrać.Zawiesza mi się czasem nie można nic robić tymi pojazdami i personelem tak JAK KOLEGA PONIŻEJ.Bardzo jest nie dopracowany.Iveco Magirus mi nie CHCE Wjeżdzać do bazy i to jest głupie karetki jeżdzą gdzie chcą a nie do chorego.MOŻE DLA TEGO ŻE MAM ZRABANEGO WINDOWSA 98!!!!!JAK KTOS MA TAKIE PROBLEMY TO NIECH PISZE NA MOJ NUMER 1952471.DZIEKUJE!!!!!!A I PRZYłUZCIE SIE DO PELNEJ WERSIJ TEGO MODA.
Ocena: 2
emergency4_carbon Nie wiem co jest grane. Instaluje w ModInstaler i bezposrednio w grze. Wlaczam misje i ... nic!!!! Oczywiście, wszystko działa tylko wozy i ludzie nie reagują na moje polecenia. Wiecie co jest grane? Prosze o szybka odpowiedz :|

Wygląd: 5
Działanie: 1
DAJE: 3
Ocena: 2
emergency4_carbon jak zainstalować jakikolwiek mod do EMERGENCY 3?
Ocena: 5
MaciexXx Wygląda jak ze zdjęcia.
Ocena: 5
emergency4_carbon Rozumie, skoro małe błędy, to nie przeszkadzają zbytnio w rozgrywce. Jaki jest błąd przy tym polonezie?
Ocena: 5
MaciexXx Są ale bardzo małe Głównie to przy tym polonezie.
Ocena: 5
emergency4_carbon Szkoda. Mam nadzieję, że będzie w końcu pełna wersja. A, jeszcze jedno:
CZY W TEJ WERSJI MODA SĄ JAKIEKOLWIEK BŁĘDY?
(jeśli tak to jakie?)
Ocena: 5
MaciexXx Na razie są tylko bety.
Ocena: 5
emergency4_carbon Ale to pełna wersja czy wersja beta?
Ocena: 0
MaciexXx Naciśnij pobierz z tej strony http://rapidshare.com/files/104215223/PL_Mod_v0.85b.e4mod.html i zainstaluj.
Ocena: 5
emergency4_carbon http://www.youtube.com/watch?v=2gX8mKd0DKg&feature=related

Tak to jest to, tylko, że ten ktoś jeszcze ma filmik z wersji 0.85:
http://www.youtube.com/watch?v=ZefUQLsOs5w&feature=related


Dobra, nieważne. Ale wiecie skąd ściągnąć pełną wersję tego moda: PL Mod v0.85?
Ocena: 0
domin to nie jest v0.9 tylko 0.85 ktos sie pomylil
Ocena: 5
domin czy to mam byc niby to??????????http://www.youtube.com/watch?v=2gX8mKd0DKg&feature=related
Ocena: 5
domin podaj link jak widziales na youtube versje 0.9
Ocena: 5
emergency4_carbon Widziałem na YouTube, że jest wersja v.0.9. Wiecie skąd ją ściągnąć?

Wiecie skąd ściągnąć wersję FULL modu PLMOD V.0.85b?
Ocena: 0
KuBiK998 Super mod polskie jednostki ale przydał by się polski mod też z remizami itp ale daje 5
Ocena: 5
Sebek Jest to naj naj mod ze wszystkich daje 5
Ocena: 5
lukasz pomuż jak ten mod pl ten co na tej stronie jest http://www.emergency-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=23694 ?

Ocena: 5
marcin9752 fajny mod tylko strasznie mi miga jak wysyłam jednostki co może być przyczyną.Odpowiedż w komentarzu
Ocena: 4
kuba Tomek ja to ściągnołem z bitcometa !
Ocena: 0
Adam SnajpeR nie ma takiego garażu jeśli oglądałeś trailer a zapewne tak było to to jest trailer i tego garażu nie ma. Może jak wyjdzie pełna wersja moda to będzie nie wiem
Ocena: 5
SnajpeR Niewiecie skad mozna pobrac garaze do tego moda na you tube jest taki garaz w pl modzie ???
Ocena: 4
Achiles Czasami się tylko to zdarza
Ocena: 5
domin Czego gra sie wyłącza jek chce wezwać jelcza 004 albo jelcza 315????
Ocena: 4
Achiles Kiedy będą uaktualnienia tego moda bo one są troche stare.
Ocena: 5
adam radex.. bo to jest wesja BETA!! i nie dzis sie ze nie ma nowych misji itp jak to napisaoes jak wyjdzie pelna wersja modu to sie zdziwisz...
Ocena: 0
domin Wie ktos jak tworzyc mlasne misje bo mi sie cos nie udaje to moje gg 6213497
Ocena: 5
radex nie postaraliscie sie gdzie nowe misje opcje itp ... moze wezcie kilka pomysłów z la modu

Ocena: 5
Domino Grzechu jesdnostka chemiczna PSP to czwarty jelcz od lewej(tak mi sie wydaje)
Pozdro
Ocena: 5
alan232 Super Modzik Polecam
Ocena: 5
Andrzej11 Mod jest bardzo fajny ale nie ma tam helikoptera policyjnego i pogotowia
Ocena: 4
Adam Grzechu jednostka chemiczna PSP jest dobrze poszukaj
Ocena: 0
Grzechu Zauważyłem, że w tej wersji PL- moda brakuje jednostek straży pożarnej która leczyła by skażonych chemicznie ludzi. Mam nadzieję, że ten błąd zostanie naprawiony w pełnej wersji moda.
Ocena: 5
Pedro_1_2 Świetne POLECAM!!!!!!!!!!
Ocena: 5
Młody No ja e ściągnąłem tego moda i zainstalowałem jaktrzeba, ale ino za pierwszym razem wszytko działało bo zdrugim razem nie ma opcji... co się dzieje z tymi modami
Ocena: 2
kamillos50 Super mod ;P daję 5! Ale proszę was, opublikujcie pełną wersję PL MOD-a albo chociaż wstawcie kolejną wersję beta z poprawkami Odezwijcie się kiedy planujecie opublikować kolejną wersję Z góry dziękuję ;]
Ocena: 5
alan11081 spoko mod ale najgorsze jest to że nie ma pojazdu dla pkp
Ocena: 5
Łuki Dajcie tego moda bo doczekać się nie mogę.Tylko w tym modzie żeby było opcja wyłączania świateł.JAK KTOś WIE COś O TYM MODZIE TO NIECH PISZE NA NUMER GG: 233578.
Ocena: 5
Adam Dobra chłopaki już pisałem że mod zajefajny jest no ale dajcie wreszcie pełną wersję albo inną wersje bety jestem nawet gotów zapłacić za to... błagam
Ocena: 5
Mikel Jak zrobic zeby policjantow bylo widać u mnie tak sie dzieje ze jak wysiadaja z wozow to ich nie widac
Ocena: 4
Lukasz po Zainstalowau moda włanczasz gre wchdozisz w opcje - Modyfikacje i tam bedze
Ocena: 5
Mikel Ja zainstalowałem przez tego moda installera i weszlem do gry i dalej byly te same wozy.Jak zainstalowac odp :0

Ocena: 2
opel182 narazie jest jak jest ale błagam SZYBCIEJ z nową wersją
Ocena: 2
W tym modzie powinna być opcja wyłączania świateł pojazdów.(tych mrygających na nic);.
Ocena: 4
Picicch Witam wie ktos moze kiedy bedzie wersja finalna tego fajnego moda??
Ocena: 5
fireman md jest poprostu superbrakuje w nim chyba z dwoch pojazdow ale tak ogolnie najlepszy mod jaki mam juz nie moge sie doczekac PL MOD 1.0

Ocena: 5
max5c TUTAJ DO POBRANIA ZA DARMO !!!

http://emergency-center.com/component/option,com_remository/Itemid,0/func,finishdown/id,245/


Ocena: 5
Lukasz http://www.emergency-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=23694 . to link z zdięiami ełej wersji PL Moda
Ocena: 5
Lukasz Widzałem zdięcia z pełnego modu mod zapowiada sie zajebiaszczo mam nadzeje ze wijdze i juz sie nie moge doczekac sprubije podac likna na zdieca Pl mody peła wersia pozdro
Ocena: 5
As602 Właśnie! Czemu nie można kupować pojazdów?!
Ocena: 0
Pawlooo Mam prośbre, mógłby ktoś wrzucic tego moda na inny serwer ? PILNE PROSZE !
Ocena: 5
cqr Czekamy na aktualizacje

Ocena: 5
jaki haki i działa daj 5
Ocena: 5
Norbert Mam jedną prośbę: osoba, która tworzyła tego moda i wie jak zmienić parametry w ilości przewozu policjantów i przestępców, proszona jest o kontakt na gg, mój numer: 3454061... A poza tym to 5 za mod!!!!
Ocena: 5
Sebek Super MOD wszystko działa
Ocena: 5
Domcio85 Czy ktos wie kiedy wyjdzie nowa wersja tego moda?????
Ocena: 5
Łukasz Podoba mi się ten mod,jest Super.Dzięki tym ludziom co zrobili go i chcę jeszcz 1 taki mod tylko z lepszymi pojazdami.
Ocena: 5
469 D 55 Polanica gram już dłuższy czas w tą gre ale nic mnie tak nie rajcowało jak polskie jednostki ;D szczeżę jest parę mankamętów: szkoda że zabrakło tutaj Pszczułki (stara 66)i paru dodatków rozweselkających grę np; rozdzielacza , i moto pompy -jak w innych modach to pasowało by nawet do starów 200 co moga podpiąć 2 węże ;/ pozdro i niech Bóg błogosławi PL-MOD Team...
Ocena: 5
siwy 5
Ocena: 5
Domcio85 nie bedzie nastepnej wersji PL moda?napewno?

Ocena: 0
sasuke moze byc 4%\5%
Ocena: 4
Sylvi Nie będzie następnej tak napisało:
PL-mod team
Ocena: 5
Jonny :D Mam nadzieje ze kolejna wersja bedzie lepsza od tej!!!!! PozDro
Ocena: 2
miki Dzięki!
Ocena: 3
Furman miki ten mod jest darmowy wystarczy że klikniesz nad tabelą free user i odczekasz odliczanie i pojawi ci sie ikona download wystarczy że na nią klikniesz i ściągniesz moda
Ocena: 5
miki hej!
Mam pytanie. Czy ten mod jest płatny? Bo jak wciskam ściągnij, to pojawia mi się jakaś tabela cenowa.
Ocena: 1
Kaspersky Czemu nie ma paru wozów z obrazka? (VW Caddy)
Ocena: 5
Michał mam nadzieje że bedzie dużo lepsza od tej wersji i nie bedzie 7 takich samych wozów do wybrania z listy
Ocena: 1
Adam No ja wiem że jesiena ma wyjść kolejna wersja
Ocena: 0
Norbert Jeszcze mam pytanie, bo na zdjęciu widać ciemno ubranego faceta z psem... Czym jeździ ????
Ocena: 5
Mordimer Super!
GG 9204155 multi
Ocena: 5
lukas tak to prawda ale nie wiadomo kiedy
Ocena: 5
Adam Mam pytanko z tego co się dowiedziałem jesienia ma wyjść inna wersja modu czy to prawda?? tam cos pisali ze jakies nowe wozy beda i cos tam jeszcze...
Ocena: 5
Mich Szkoda ze lekarze nie mają plecakow ,w tym modzie mają ale nie moge odszukac zeby to sobie sciagnąc : http://emsaar.em.funpic.de/news.php
Ocena: 5
Norbert Ludzie, wiem, że można jakoś zmienić ilość osób wchodzących do pojazdów, ilość zatrzymanych, których można do pojazdu wsadzić oraz prędkość pojazdu... I właśnie tu jest pytanie, jak to zrobić ???? A poza tym mod jest fajny... GG: 3454061
Ocena: 5
Żal jak bym chciał wiecej wozów to bym wysłał np. 5 tych samych i nie potrzebuje 12 takich samych wozów strażackich -.^ nie rozumiem wasz ale żal.pl :]
Ocena: 1
wojtek projekt bardzo dobry i wogole fajne wykonanie tylko zastanawiam sie dlaczego ja mam niewidzialny personel :| moze mi ktos cos na to poradzic ?

prosze pisac na gg 225039

Ocena: 5
Adam Pojazdów jest tyle i powtarzają sie po to żeby mieć czym gasic pożary i tak dalej ale jak wiekrzosc z was gra na latwym poziomie to nie ma co sie dziwic ze nie potrzebujecie wszystkich pojazdów
Ocena: 0
Gość Jak wrzucicie pożądne pojazdy to będzie GooD MoD
Ale te co sa aktualnie śą do bani 1-

Ocena: 1
Maciek Poco 7 taki samych wozów???...
I to ma być lepszy mod od LA v1.6 ??
śmieszne
Ocena: 1
][_, ][][ ][_, Dziwny ten mod niektore pojazdy sa śmiesznie zrobione i poco 2x te same??!!!! ;(
Ocena: 1
Daniel Zgadzam sie ;];];];]
Ocena: 1
Mike Nie wiem poco dwa razy te same wozy niektóre są śmiesznie zrobione mod LA ROOX
Ocena: 1
misiek Kangoo strażackie ja mialem mozna do niego wsadzic nurka i normalnego strazaka.
Ocena: 0
Norbert Mam pytanie, bo na zdjęciu powyżej są 3 Transportery T5 (te nowsze niż są w modzie OPP) i Kangoo strażackie... 2 Transportery są pomiędzy Kanggo Energetyki i Skodami nieoznakowanymi, a 1 Transporter jest pomiędzy Tajfunem (armatką) i karetką Mercedes Sprinter... Do jakich jednostek te Transportery są przypisane i czy ktoś widział Kangoo Strażackie w modzie ???? Jak ktoś wie, niech pisze na gg: 3454061... A poza tym mod na 5!!!!
Ocena: 4
osp polanica heh mod spoko ale przydał by sie klimat winterberg-a np. mała remiza z 3 autami i syrena!!!
Ocena: 5
Kuba Tomek a ja mam kupione emergency 3 i mi mody nie działają !!!! pomóż mi prosze !!!!!!!!
Ocena: 3
Dominik:) Wie ktos kiedy bedzie pelna wersia moda?
Ocena: 5
Alask a nie już znalazłem
Ocena: 0
Alask Witam mam kłopot z instalacją moda gdyż wkleiłem plik do folderu Mods ale nie ma go w Moderacja (czy jakoś tak) w grze i nie mam pirata
Ocena: 0
tomek Kuba odpowiedz jest prosta - masz pirata a w kiosku jest wersja polska full version oryginal (sam wiem bo kupilem) i wszystko dziala a mod jest zajefajny dalem juz raz ocene ale byla za niska dalbym 10 ale jest skala tylko do 5 wiec daje 5 i pozdro dla ekipy pl mod team wasz mod jest extra i zycze wam aby pelna wersja pl moda przebila la moda w popularnosci grywalnosci itp wiec do dziela
Ocena: 5
kuba bóg nie stworzył tego moda ! uważaj sobie !
Ocena: 3
kuba a jak zainstalować tego moda do emergency 4 ? bo mój modinstaller nie działa ! wyskakuje takie coś:emergency 4 is not properly installed . please reinstal . proszę o pomoc ! jestem co dzień na tej stronie od rana do wieczora .
Ocena: 5
Dominik:) modzik jest bardzo fajny mimo ze to wersja beta a jak komus nie pasuje cos to niech sobie zrobia sami nie moge sie doczekac kiedy wyjdzie wersia pelna to bedzie jeszcze lepszawie ktos kiedy wyjdzie pelna wersja
Ocena: 5
tomek mod fajny tylko szkoda ze nie ma w multiplayerzew polskich wozow (sa tylko wozy ktore byly z oryginalna gra)
Ocena: 4
siwy zajefajny mod 5
Ocena: 5
Raf no modzik super jak każdy pisze
Ocena: 5
Sebek 998 fajny mod bo sa nasze stare straze jak jelcz i star daje 5
Ocena: 5
Michal21 Jeszcze By Było Fajnie Gdyby Zrobili Straż Pożarną Scania
Ocena: 5
kaka ten mod is cool
Ocena: 5
Mariusz To tak modzik super tyle że ja bym dodał jeszcze tak do wozów strażackich:
-Renault Mascott 130.65 Samochód ratowniczo - gaśniczy SRtBA 1/2,5


-Mercedes Econic 2628 Samochód specjalny podnośnik -drabina SHD 37

-Nissan D22 Pickup Samochód specjalny rozpoznawczo - ratowniczy SLRR

-Samochód specjalny ciężki kontenerowy SCKn Renault Kerax 420.40 8x4

-Samochód specjalny ratownictwa wodnego SLRw Land Rover Defender

-Samochód specjalny kwatermistrzowski SLKw Lublin 3302

-Samochód ratowniczo - gaśniczy GCBA 5/48 Renault Kerax 420.34

TO NA TYLE W SAMOCHODACH POżARNICZYCH

TERAZ POLICJA

Przede wszystkim żeby były ze 4 samochody policyjne nowego "malowania" tzn srebrne fajnie też by było jakby były tez samochody z psami policyjnymi których można byłoby użyć do pogoni za przestępcami no i motory policyjne fajnie było by jakby był przełącznik świateł tzn ze można ustawiać żeby błyskała lewa strona kogutów lub prawa albo obie naraz tak jak jest naprawdę

a co do pogotowia to nie mam żadnych zastrzeżeń

Ocena: 5
Lama Po zainstalowaniu gry i załadowaniu mapy obraz robi mi się czarny, lub gdy czasami gra ruszy to nie mogę sterować jednostkami ani wydawać poleceń. POMOŻCIE BŁAGAM!!!
Ocena: 5
Michalach Mogłyby jeszcze być obrazki pojazdów w panelu pobocznym. Ułatwiło by to gre
Ocena: 4
pro ziom witam mod mi sie bardzo podoba ale chcialbym zebyscie dodali nowe misje np ochrona stadionu i nagle zaczynaja sie zamieszki na stadionie i chcialbym zebyscie dodali policje stadionowa jak to by byly to mod by byl zaje....
Ocena: 5
lexus kiedy bedzie pelna wersja moda????
Ocena: 5
Puchcio ogolnie bardzo mi sie podoba modzik lecz male poprawki by sie przydaly jak juz niektorzy zauwazyli to opcja patroluj miasto by sie przydala

pozdrawiam
Ocena: 5
Norbert Fajny mod, ale jak limak napisał, mogłyby być jakieś nowe misje i policja powinna mieć funkcje "patroluj miasto" tak jak w LA Modzie... Ale pozatym jest cool
Ocena: 4
OSP-Polanica ZDRÓJ Heh modzik zajefajny ale brakuje tam koło tych Jelczy 004 Polskiego "Żuka" lub "Lublina" xD i rozpatrzcie na d tym żeby strażacy udzielali pomocy i posiadali PSP-R1 (torbę medyczną)..pozdro
Ocena: 5
Adrian OSP stepnica zach-pom limak ---> to raczej bylo by raczej troche głupie bo masznp pozarlasu wysylasz 4 wozy zaczynaja gasic a tu nagle woda im sie konczy i musisz czekac az cysterna dojedzie a w tym czasie pozar sie rozrasta i obejmuje taki obszar gry ze tego juz nie ugasisz takze to by bylo raczej przewalone a nie fajne

Ocena: 5
limak witam mod mi sie bardzo podoba ale chcialbym zeby byly nowe misje np zadyma na stadionie albo pozar wiezowca i nowe jednotki i fajne by bylo gdyby woda w wozach sie konczyla to wtedy by bylo trzeba dodac cysterne pozdro
Ocena: 5
Dominik Tak na modach mażna grać przez neta !
Ocena: 5
pomocy Może ktoś łaskawie mógł by się zlitowac i odpisać chociasz w 2 słowach z góry dziękuje
Ocena: 0
+Batman+TM http://rapidshare.com/files/104215223/PL_Mod_v0.85b.e4mod
Ocena: 5
Adam Ja nie wiem krytykujecie ten mod ze to dzwięki nie te ze samochody nie dopracowane ale przecież to jest WERSJA BETA to chyba normalne że w wersji BETA nie wszystko jest dopracowane powinnyście się cieszyć z tego że wydali narazie wersję beta i ze nie trzymali tego aż zrobią pełną wersje. a tak pozatym to spoko mod pozdro
Ocena: 5
Dominik Kiedy pełna wersja moda wyjdzie ????

Ocena: 5
gerwazy modzik spoko moglibyscie zrobic pelnom wersje moda
jak zrobicie to dodajcie iveco turbotech,renault kerax,SH21 volvo,SRCH iveco daily,renault kerax 8x4,SRt magirus,renault premium,volvo Fl 614,renault
midlum,man LE 18.280,tatra 815,SRw man LE 14.280,
SCRd volvo FL 10.230,SRwys man LE 14.280,SLRR Ford tranzit i bedzie git jak zrobicie modzik byl by spoko
Ocena: 5
Buahha Widocznie rapidshare to nie na Waszą inteligencję...
Ocena: 0
daniel84 zajefajny mod pozdrawiam tylko moze by tak zrobić aby było widac jaki pojazd jest na obrazie
Ocena: 5
daniel84 jak mozna przesłąc ten mod na maila lub gg bed wdzieczny 7045895
Ocena: 0
Michał=-p Mod jest po prostu za******y polacy wkońcu sie postarali wszystko jest dobrze i gra malinowo
Ocena: 5
ziomus chcialbym zebyscie dodali SH 37 Mercedes Benz Econic
i GCBM 28/18 Renault Magnum nowe misje np pozar kosciola czy cos
a tak to modzik spoko

Ocena: 5
kazik2 modzik spoko ale czekam na pelnego moda i mozna by bylo dodac do niego beczkowoz chcecie zdjecia to wejdzcie na psp olesno
Ocena: 5
MasterXOD Mam kilka wiekszych uwag na temat moda:
-niektore pojazdy sa zbyt male,
-poruszaja sie za szybko,pojazdy nie maja swojej
ciezkosci,
-rozmiar jelcza 422 za maly oraz dzwigu,
-lekko zbyt jaskrawa kolorystyka niektorych pojazdow policji,
-modele kiku samochodow strazy sa malo dopracowane, np nachylenie przedniej szyby wozow bojowych, jak i wielkosc samego pojazdu.
Jednak mod zapowiada sie calkiem przyzwoicie,
i po pewnych poprawach moze byc znakomita polska modyfikacja.
------------------------------------------------
Jak juz cos robic to porzadnie, albo wcale.
Pozdrawiam


Ocena: 4
brudijr Mod jest świetny, dobre detale dźwięki...
Tylko czy moglibyście w następnej becie zrobić coś takiego, że przy swobodnej grze działy sie maksymalnie 2 alarmy na raz?? Bo ciężko nadążyć i jeszcze jedno aby jadące samochody automatycznie miały włączone koguty (dźwięk) PZDR 4 PL mod team
Ocena: 5
Edgar Tam musisz wybrać litery, które maja na sobie znaczek tego kotka... Znajomośc angielskiego, napewno rozwiązalaby Twój problem
Ocena: 5
mam kłopot z wpisaniem kodu kiedy mam go wpisac to pisze pi tylko 4 cyfry jak są potrzebne np.6 o co z tym chodzi???
Ocena: 5
Edward fajny mod czekam na pełną wersje aha i można by było zrobić coś takiego ze strażacy mogą udzielać pierwszej pomocy poszkodowanym pozdro...
Ocena: 5
matire2 kto chce grac w multi playera niech pisze gg5140180
Ocena: 5
edek spoko mod a czy zrobicie pelnego moda bo to jest beta jak tak to mozecie dodac do tego moda iveco turbotech jak chcecie zdecia do wejdzcie na strone jrg psp w kluczborku tam sa zdjecia tego samochodu
Ocena: 5
gloom4 Ej POMÓŻCIE MI PROSZE Z INSTALACJĄ TEGO MODA PROSZE O POMOC NA GG 8500246
Ocena: 0
edgar Fajnie jeszcze by bylo, gdyby ten plik dalo sie zainstalować przez "mod-installera"
Mam 2 errory wyskakujace podczas instalacji :
- error while decompresing data
- the mod package is corrupted
Ktoś wie może co z tym fantem zrobić?
Ocena: 4
Robert Mod zafefajny jest jak by ktos chcial zagrac w MultiPlayer'a na tym modze to niech sie odezwie do mnie na GG :1885878 napewno odpisze xD :P
Ocena: 5
Edgar Pod koniec ściagania wyskakuje mi bład xD Niezależnie od strony, z której zasysam... jakieś suestie?
Ocena: 4
M.D.P Jako młodszy członek straży pożarnej jestem uzależniony od tej gry ale tym modem zozpier.....a wszystko prawdziwi miłośnicy OSP i polskich wozów napewno szybko od kompa nie odejdą.pozdro PS.wszystko mi działa
Ocena: 5
chudyyyyyy ale jaja hahah superek;p

Ocena: 5
MAteusz Nie wiem jak wam ale mi ten mod gra i działa wszystko jest si choć emergency mam pirata
Ocena: 5
lukaszszn czemu karetki nie sa w takim malowaniu jak na screnie?
Ocena: 0
Lukasz ściągnełem juzto jest spoko ale teraz to jest lipaaa jak biore zeby odczytało mi to z modinstalera to widzi ten mod normalnie instaluje sięchwile i zaraz błąd ze coś zdekompresją i jakiś błąd jeszcze !! co to ma być ??
Ocena: 5
Lukasz Nieda sieściagnąc tego chyba bo wszystko robie ok.znam się na kompach i na tym co robie ale tego jeszcze nie widziałem mam przepisać kod z obrazka tylko ze tam jest 7 cyfrowy kod a wpisać moge tylk o4 dalej nie idzie !!!! co zrobić ??
Ocena: 5
lukasz a jeszcze bym proponowal dodac do starów nozyce hydral liczne bardzo lubie stara i bardzo bym sie cieszyl jak byscie mogli dodac te nozyce dzieki i zycze wiecej takich modów
Ocena: 5
aaaa wszystko od razu poczekajcie niech najpierw poprawia bledy a potem niech mysla o misjach
Ocena: 0
lukasz te pytane do tych stworzycieli moda pl czy w tym modze sa nowe misj. czy bedzecie mieli zamiar zrobbic jakies misje ??? ja proponujje zrobic misje z 2 samochodali jeden wali w drugiego jeden sie obraca i jeszcze wali w drzewo i jakis kierowca gine na mijscu bardzo bym chcal zebyscie zrobili takie realistyczne misje dzieki za uwage pozdrawiam .
Ocena: 0
4razy po 2 razy FAjny MOD Ale nie mam ale wygląda EXTRA
Ocena: 5
INSTRUKCJA Dla tych co nie umieją ściągać:
1. Czekasz aż zostaniesz przekierowany do innej strony
2. Schodzisz na sam dół i naciskasz Free.
3. Czekasz aż od 1.9 zejdzie do zera (1.8, 1.7, 1.6 ,1.5, 1.4, 1.3 itd.)
4. Instalujesz moda
5. Cieszysz się, że Bóg stworzył PL team
Ocena: 5
ddddddddd ale mod jest fainy tylko nie raz wozy nie chca gasic pozaru i czesto wychodzi z gry na tym mdzie
Ocena: 4
lol no wlasnie nie morzezie dac na lepszom strone do sciogana bo nie mam zamiaru placic za scioganie dajcie jakis inny lik do pobrana prl
Ocena: 0
lukasz ku... jakie debile nie morzecie na ina strone tego dac tylko na ta pojebanom jakie pedaly
Ocena: 0
lukasz prosze o pomoc jak go pobrac bo jak biore pobierz do wyskakuje dziwna strona za ktura musze zaplacic jak chce pobrac prosze pomuscie a co do moda bardzo ladne wyglona GRATULUJE I WIELKI RESPEKT.prosze o pomoc fast dzieki jeszcze raz
Ocena: 5
GRACJAN STRAZAK A bedzie jeszcze jakis nowy pl mod bo czekam na nastepnego asz wyjdzie pl mod pozdrawiam i pa
Ocena: 0
bartek lol,nie da się jeździć pojazdami.mogą tylko wyjechać z bazy i do niej wrócić
Ocena: 0
Igor jak się to ściaga

Ocena: 0
czemu każda belka z sygnałami jest na górze biała? Mi sie wydaję, że cała powinna być niebieska, czerwona lub pomarańczowa.
Ocena: 5
polish mod nie ma smiglowcow ratowniczych i policyjnych nie mozna wziasc granata blyskowego z wozu policyjnego ani stazy ktora bezposrednio gasi ogien z armatki wodnej
Ocena: 3
GRACJAN STRAZAK czesc mam problem z modem w grze prawie mi niewidac strazakow a policjantow a niewiem co mam zrobic ale zajebisty mod oczywiscie daje 5 pozdrawiam
Ocena: 5
Kuba Mod... zaje*****... nie wiem czy mi zadziała bo pobieram dopiero ale dobrze że w końcu jest... Z fot wynika że wersja BETA jest wyjebista więc nie wiem i jestem bardzo ciekaw jaka będzie już oryginalna pełna wersja...
Ocena: 5
Dragon COOL jest ten mod tylko głupio że straż taka dziwna ale ok, a poza tym nie można kupić więcej pojadzów
Ocena: 5
Skowronek Ludzie... macie problemy to piszcie na forum a nie w komentarzu, ile wy macie lat?
ps. z tego co kojarze to wszystko jest robione na wzór polskich realiow A w PL nie widzialem medycznego busa....
Ocena: 5
Lolek Mam pytanie jak to sie instaluje na początku normalnie pobierz i dalej to już nie wiem gdzie i jak do jakiego folderu ale za zdjęcie to 5
Ocena: 5
Norbert Macie fajnie... Mi pokazuje, że plik jest uszkodzony...
Ocena: 0
Norbert Pogrzebałem coś w ustawieniach i pokazuje mi się okienko ze znaczkiem WinRara i mi ten modzik nie działa. Może mi ktoś pomóc, moje GG to 3454061. Z góry dzięki.
Ocena: 0
Pawel998 A taie super dodatki ktore mozna by dodac:
Remie PSP w gornym lewym rogu. Jej podzial bojowy to: GBA Atego, GCBA Jelcz, Podnosnik, @ Operacyjne. W dolnym, prawym rogu zas remzia OSP. Jej sprzet to: SLRt VW T4, GCBA Jelcz 004 i BGA Star 244. Wyjazd z niej to okolo 40 sekun. Wplynelo by to na realizm i zabawe;p
No i brak oczywiscie ciekawych funkcji jak npo, alarm policyjnty(wszystkie radiowozyu w jeden punkt), przywolnaie najblizszego radiowozu czy karetki bez wchodzenia w pole zakupu.
Milym akcentem byłby również samochód lekarza (np. Focus. No i kilka budynkow wprowadzajacych polskie akcenty np. sklep z Polska nazwa czy wiejski targ
Pozdrawiam
GG 207768
Ocena: 0
Pawel 998 Powiem tak: jest dobry!
Teraz wady;] :
-W strazy powtarzaja sie 2-4 krotnie te same pojazdy (w liscie wyboru) np. Star 244.
-Brak opcji patrol dla policji, naprawde przydatnej...
-Apropo sygnalow dzwiekowych: sygnaliztor ZURA ktory jest stosowany w m.in. w Sprinterze Pogotowia w opcji MIX przealcza sygnaly co ok10 sekung. W grze co 2 dla sygnalu LeOn (i-o-i-o-i..) dla innych co 4..To fajnie by bylo poprawic.
-Brak mi busa z lekarzami (jak w modzie Winterberg) przydatnego przy np. rozleglych pozarach czyli zdarzeniach gdzie brak karetek dla pelnej pomocy medcyznej. Bus zalatwil by sprawe.
-Kolor Octavii jestz a ajsny...Kolor T4 jest odpowiedni, Octavia ma podobny w rzeczywistości.

No to tyle, Powodzenia!
Ocena: 5
http://www.kppspotwock.pl/images/cysterna2.jpg
Ocena: 5
Ostródziak Troszke lipa z tymi dwoma strażakami!! podstawa to zróbcie jednostke straży wzorujcie się na wuppertal mod mogli byście również zrobić beczkowóz z ciągnikiem siodłowym np jelcz 422 po za tym idziecie w bardzo dobrym kierunku pozdrawiam serdecznie!!!5
Ocena: 0
Igor Widze ze zajefajny mod ale jak go ściągnąc piszcie na gg 4172196
Ocena: 5
chojnas pomozcie gdzie go przekopiowac????
Ocena: 5
uuu;p Gratulacje dla GRZEHa !!
Ocena: 5
screen screen jest nieaktualny a pasa nie ma ;p
Ocena: 5
Dominik w jakim samochodzie jest facet z psem . odpiszcie ?????
Ocena: 5
mich hmm tutaj na obrazu jest 8 karetek a w gierce 4 czemu??
Ocena: 0
pepik998 co do moda wracajac-dlaej nie zmienie zdania(jest zaj****ty) ale nurtuje mnie jedna sprawa. nie wiem jakie auto chcialem wezwac ale wyskoczyl mi blod pliku..... a tak po za tym-szacuneczek chlopaki. czekam na pelna wersje
Ocena: 5
pepik998 tak jak juz tutaj kumple napisali. Szacunek dla was chlopaki!!!!! jeszcze kilka poprawek i inne mody sie kryja!!!! szczerosc i powaga to moja zasada. Bogu na chwałę, Ludziom na pożytek
Ocena: 5
Michal21 Ej Chłopaki Czemu Jak Zrobilem Na Tym Modzie Sobie Server i Chciałem Grać z Kolesiem i Włonczylismy i byly normalne auta a nie z tego moda ??
Ocena: 4
strazak Piękny Mod na to czekałem ) oby jak najszybciej wyszedł już pełny mod a nie tylko beta ;] tak czy inaczej brawo chłopaki... daje 5
Ocena: 5
Jelcz za mały
Ocena: 4
mich jest zajefajny,mozna by sygnały/dzwięki troszke inne w karetkach ale i tak jest suuper!! Tyle czekania i sie doczekalismy!!brawo!!
Ocena: 5
daniel głupio ze jest mało osub bo w inych mod było wienciej osup. ale daje 5
Ocena: 5
Michal21 Mogom 3 Osoby Grac
Ocena: 5
Michal21 Kto Che Zemnom Grać Na Tym Modzie Razem To Podaje IP: 89.78.189.201 Zapraszam -- Moje GG 7391053 Zapraszam
Ocena: 5
Dominik Ocena 5 , ale mogły by w tym modzie być jakieś śmigłowce policji i lotniczego pogotowia ratynkowegi oraz nowa baza .Ogólnie spoko !!!!
Ocena: 5
Piotrek Troszke lipa z tymi dwoma strażakami!! podstawa to zróbcie jednostke straży wzorujcie się na wuppertal mod mogli byście również zrobić beczkowóz z ciągnikiem siodłowym np jelcz 422 po za tym idziecie w bardzo dobrym kierunku pozdrawiam serdecznie!!!5
Ocena: 5
Michal21 Wiecie Co Jeszcze Zwalili Ze Tylko Dwóch Strażaków Moze Sie Podpiąc Do Wozu
Ocena: 4
wojciech spoko modzik oby wiencej takich pozdro
Ocena: 5
Piotras Ostróda super oby tak dalej czadu chłopaki!!!
Ocena: 5
uuu;p przydał by sie patch do tego moda
Ocena: 4
Robert. jelcz 004 kabik998 ---->> działa Ci EM4 pod Vistą?? bo mi coś nie. Nawet włączyć sie nie chce... i mam prozbe do Ciebie jak będziesz na GG to napisz do mnie to mój nr 1885878 z góry dzięki
Ocena: 5
kabik998 przydały by sie jeszcze reno samochody i nowy bydynek ale jest super 10 punktów dla was

Ocena: 0
diablo99pl Rewelacja gratuluje moda swietny jeszcze kilka poprawek i bedzie idealnie!!! Dla mnie bomba
Ocena: 5
Michal21 To Poprostu Takie Zajebiste Ze H... :P:P:P
Ocena: 5
Wafer Witam. Sorry za poprzedniego komenta, sam sie pogubilem, jak ktos nie wie jak ściagnac zapraszam na gg: 5786082 udziele instrukcji

Jesli ktos ma limity na Rapid'a moge mu shostować
Ocena: 5
jelcz 004 kabik998 mam pytanko czy pod viste wszystkie mody chodza bo u mnie jak klikne na jelcza004 to wyskakuje bład .
Modzik zaje fajny gratulacje
Ocena: 5
rafi Jak to pobrać wyskakuje mi jakiś rapid share z kontem premium. Szacunek dla twurców modu
Ocena: 5
mlodyns Fajny jest owsezem ale trzeba jescze popracowac nad wozami ich predkoscia itd )) idealem moda jest winterberg 5 8 fajnie by bylo jakby nowa wersja byla polskim odpowiednikem wb moda szacunek dla tworcow pl moda:P
Ocena: 5
As602 Wygląda fajnie ale nie wiem jak ściągnąć! Wyświetla mi się jakiś rapid shar z płatnym kontem! Napiszcie mi na GG: 3484533!!!
Ocena: 5
Wafer Witam. Przydalo by sie jeszcze sporo rzeczy... ale mam nadzieje ze umiecie czytac... to jest wersja beta
Szakul... powiedział bym Ci... ale skala ocen służy do oceny mod'a a nie twoich umiejętnosci korzystania z internetu ;/
Ocena: 0
maciek_sm dobry mod ale warto jeszcze parę wozów zrobic....i inny budynek do wyjadów + sytena :P....ale ogólnie spox pozdro daje 4
Ocena: 4
Kurde !!! Wozy zam amłe sa strazak wiekszy od jelcza hahahaha
Ocena: 4
szakul wiecie może jak to ściągnąć??
Ocena: 0
czy mi sie wydaje czy sa wozy techniczne?? al;e jesli tak to wypoas
Ocena: 4
Jur11 Super mod.
Ocena: 5
Dysiu Mod jest po prostu genialny GRATULACJE!!!!!!!!!!!!
Można by troszkę rzeczy poprawić ale i tak EXTRA
Ocena: 5
Jelcz Jelcz troche za niski ale tak to zajebioza !!! 442
Ocena: 5
Furman Nareszcie jest ten mod a już uwierzyłem w to że go nie będzie daje 5+
Ocena: 5
998xx998 Jest za***... dzieki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena: 5
mlodyns WOW wreszcie :PPP mod zarombisty wasza stronka wymiata)))
Ocena: 5
jeeee Nareszcie !!!! GRATULACJE !!!!
Ocena: 5
Kurde !!! Jest PL MOD !!!!!!!!!!!!!
Ocena: 5
mlody To jeszcze raz ja......JESTEŚCIE ŚWIETNI !!!!!
Ocena: 5
mlody To chyba sen... Jesteście świetni!!! DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena: 5
Sortuj: [ Ocena ]
[ Czas generowania: 0.00491 ]